Services

Apă caldă şi încălzire

Oferim cel mai ecologic, sigur, ieftin şi performant sistem de încălzire a locuinţei.
De exemplu, centrala electrică de termoficare de la Brazi, o centrală în cogenerare, produce eficient energie termică şi energie electrică, asigurând astfel un echilibru esenţial atât în ceea ce priveşte costurile de producţie, cât şi protecţia mediului înconjurător. Energia termică furnizată de noi este cu 40% mai ieftină decât cea furnizată de sisteme individuale de încălzire.
Calitatea serviciilor pe care le oferim este demonstrată de gradul de continuitate în furnizare pe care l-am atins în doar 6 ani de activitate: 99,80%.

Schemă sistem centralizat

Servicii „după contor”

În urma experienţei acumulate si în baza sondajelor de monitorizare a satisfacţiei consumatorilor derulate până acum, am identificat că principala sursă de nemulţumire a clienţilor noştri sunt problemele de la instalaţiile interioare de încălzire. Conform contractului-cadru de furnizare a energiei termice, responsabilitatea operatorului se opreşte la contorul de branşament. Însa Dalkia a decis să meargă dincolo de această limită contractuală - orice problemă a consumatorilor noştri devine problema noastră, şi încercăm de fiecare dată să găsim soluţii personalizate.


Contractul de abonament tip „BRONZ” oferă:

  • intervenţie de urgenţă 24/24 ore, în cel mult 60 de minute, sunând la Centrul de Apel Dalkia pentru limitarea şi izolarea defecţiunilor / avariilor apărute în instalaţiile interioare de utilizare a energiei termice;
  • inspecţia şi diagnoza anuală asupra stării tehnice a instalaţiilor interioare de utilizare a energiei termice ale clientului;
  • raport anual cu detalii asupra stării instalaţiilor interioare de utilizare a energiei termice formulat în baza inspecţiei tehnice precum şi recomandări privind măsurile necesare a fi aplicate de client pentru punerea în conformitate;
  • în cazul unor solicitări ce presupun intervenţii nejustificate (neconformităţi care nu aparţin Dalkia Termo Prahova), Dalkia Termo Prahova acordă ca şi gratuitate o deplasare / an calendaristic
Asociaţiile care au încheiat cu Dalkia şi contract de abonament tip „BRONZ” beneficiază de reducerea cu 10% a manoperei pentru lucrările executate cu echipele noastre.

Contractul de abonament tip „SILVER” oferă:

  • intervenţie de urgenţă 24/24 ore, în cel mult 60 de minute, sunând la Centrul de Apel Dalkia pentru limitarea şi izolarea defecţiunilor/avariilor apărute în instalaţiile interioare de utilizare a energiei termice
  • inspecţia şi diagnoza anuală asupra stării tehnice a instalaţiilor interioare de utilizare a energiei termice ale clientului;
  • Dalkia Termo Prahova acordă ca şi gratuitate o umplere / golire / an calendaristic.
  • raport anual cu detalii asupra stării instalaţiilor interioare de utilizare a energiei termice şi oferta comercială privind măsurile necesare a fi aplicate de client pentru punerea în conformitate
  • în cazul unor solicitări ce presupun intervenţii nejustificate (neconformităţi care nu apartin Dalkia Termo Prahova), Dalkia Termo Prahova acordă ca şi gratuitate trei deplasări / an calendaristic
  • raport lunar cu evidenţierea tuturor intervenţiilor efectuate de către Dalkia Termo Prahova, evaluarea anuală a consumului sezonului anterior de încălzire precum şi recomandîri privind mîsurile necesare a fi obligatoriu aplicate de client în vederea eficientizării.
Asociaţiile care au încheiat cu Dalkia şi contract de abonament tip „SILVER” beneficiază de reducerea cu 20% a manoperei pentru lucrările executate cu echipele noastre.


Contractul de abonament tip „GOLD” oferă:

  • intervenţie de urgenţă 24 / 24 ore, în cel mult 60 de minute, sunând la Centrul de Apel Dalkia pentru limitarea şi izolarea defecţiunilor / avariilor apărute în instalaţiile interioare de utilizare a energiei termice
  • inspecţia si diagnoza anuală asupra stării tehnice a instalaţiilor interioare de utilizare a energiei termice ale clientului;
  • Dalkia Termo Prahova acordă ca şi gratuitate o umplere / golire / an calendaristic.
  • inspecţia şi diagnoza anuală asupra stării tehnice a instalaţiilor interioare de utilizare a apei reci
  • raport anual cu detalii asupra stării instalaţiilor interioare de utilizare a energiei termice şi apă rece şi oferta comercială
  • în cazul unor solicitări ce presupun intervenţii nejustificate (neconformităţi care nu aparţin Dalkia Termo Prahova), Dalkia Termo Prahova acordă ca şi gratuitate cinci deplasari / an calendaristic.
  • raport lunar a situaţiei financiare contractuale a clientului
  • evaluarea anuală a consumului sezonului anterior de încălzire precum şi recomandări privind măsurile necesare a fi obligatoriu aplicate de client în vederea eficientizării
  • informaţii asupra modificarilor legislative dupa caz
Asociaţiile care au încheiat cu Dalkia şi contract de abonament tip „GOLD” beneficiază de reducerea cu 30% a manoperei pentru lucrările executate cu echipele noastre.


Contractul de prestări servicii

Societatea noastră poate executa la cerere lucrări la instalaţiile de apă caldă şi căldură ale Asociaţiilor de Proprietari pe baza unui contract de prestări servicii. Acesta menţionează, în principal, obiectul contractului, costul respectivei lucrări şi termenul până la care echipele noastre se angajează să finalizeze lucrarea comandată.
Dalkia pune la dispoziţia clienţilor săi personal calificat, cu experienţă în domeniul instalaţiilor, pentru urmatoarele tipuri de lucrări:
  • înlocuire coloane de apă şi încălzire;
  • înlocuire conducte de apă şi încălzire;
  • înlocuire radiatoare;
  • înlocuire legături corpuri încălzire;
  • izolare conducte.

Prelungirea recirculaţiei în interiorul imobilelor

Adoptând principiul proactivităţii în ceea ce priveşte colaborarea cu clienţii, ne-am preocupat întotdeauna de identificarea nevoilor exprimate de aceştia în legătură cu serviciile de care beneficiază din partea noastră.
Din păcate, exista cazuri în care unii dintre ei nu se pot bucura întotdeauna de calitatea şi parametrii tehnici ai apei calde care ajunge la robinet: din cauza consumului de apă caldă extrem de redus în anumite perioade (în special pe timpul nopţii şi în cursul dimineţii), apa initial caldă se răceşte treptat în instalaţiile interioare ale blocului (reamintim că, din punct de vedere contractual, responsabilitatea Dalkia se opreste la contorul de branşament). Astfel, deşi societatea noastră îşi respectă angajamentele contractuale la punctul de delimitare a responsabilităţii, totuşi unii consumatori ai noştri nu pot beneficia de calitatea serviciilor pe care le furnizăm.
Însă, fideli principiului dezvoltării durabile pe care Grupul Dalkia îl promovează peste tot în lume, am decis să fim alaturi de clienţii noştri, propunându-le o soluţie tehnică – prelungirea recirculaţiei apei calde în interiorul blocului. Aceasta presupune montarea la subsol a unei instalaţii specializate:
  • Asociaţia de Proprietari hotăraşte care este temperatura la care doreşte să beneficieze de apă caldă, temperatura ce va fi presetată;
  • atunci cand temperatura apei calde scade sub această temperatură, pompa montată începe să recircule apa, pentru a o încălzi; astfel, apa caldă îşi recapată temperatura presetată, iar confortul creste la 100%.

  TOP